neděle 12. dubna 2015

Vyhlášení vítězky Dove Oxygen Moisture

Tak je to tady! Od 21. března sbíráte body a já se konečně dopočítala  finálních čísel. V článku se dozvíte, kdo vyhrál řadu Dove Oxygen Moisture. A navíc se také dozvíte (jsem prostě měkota), kdo vyhrál Dove Oxygen Moisture šampon a kondicionér :D. Než začneme, tak vám řeknu, za co jsem přidělovala body.
Tohle už znáte:
1) Tip na objem vlasů nejlepší komentář +5 bodů
2) Sledování blogu na  Facebooku +2 body
3) Sdílení GA+1 bod
 
Mona, Janka a Lucka dostaly ještě bonusové body za věrnost, ale i přesto, že je měly, určitě se dalo vyhrát.

 Tajné bodování:
4) Komentář u článku +1 bod
5) Odpověď na můj komentář +2 body (mám vždycky hroznou radost, když se někdo vrátí a odpoví mi :)

Začala bych nejlepším komentářem, protože ten byl za nejvíc bodů. Nakonec se mi jich líbilo tolik, že jsem se rozhodla vybrat jich 5 a seřadit od toho, co se mi líbil nejvíc. Jako odbornou porotu jsem si přibrala kamarádku Dominiku, aby byl výběr objektivnější.

5. místo (1 bod) - Kate
Protože byl úplně podrobný a opravdu bylo detailně popsáno, co pro objem dělá :).

4. místo (2 body) - Janka Bianka

Protože v tom úplně vidím sebe :D

3. místo (3 body) - Lucitta Růžičková
 
 Protože přece používá můj trýček :D!!!

2. místo (4 body) - Notes personnelles

Protože se jedná o silně metodicky zpracovaný harmonogram, který mě dost pobavil :)

1. místo (5 bodů) - Klára Odehnalová
 
Protože ta představa je hrozně vtipná a její komentář mě hodně rozesmál.

Tak, body za komentáře máme. Teď se můžeme podívat na to, kolik jste získaly bodů. K tomu mi dopomohl můj oblíbený Excel.

 

V tabulce vidíte, že nejvíce bodů měla Mona (notes personnelles), která získává celou řadu Dove Oxygen Moisture (šampon, kondicionér, maska) a hned za ní Lucka (lucieruzickova), která dostane šampon a kondicionér. Pošlete mi holky na mail hairocd@gmail.com adresu, ať vám můžu poslat výhru.

Všem, které se zúčastnili moc děkuju, že čtete můj blog a můžete se těšit na příští Giveaway, která bude ještě do konce tohoto měsíce.

8 komentářů:

  1. Aj ked som nevyhrala, velmi sa mi paci tento sposob :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Moc mě to těší. Neboj, bude další :)

      Vymazat
  2. Já jsem tak hrozně moc šťastná! :) Poprvé jsem vyhrála giveaway ;) Navíc jsem nikdy tenhle šampón společně s kondicionérem nezkoušela, proto se na ně už moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že zrovna u mě to byla premiéra :)

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...