pondělí 1. června 2015

E-shop H&M

Ufff...Tak zkouškový je konečně za mnou. Byl to trošku šok, protože po třech měsících relativního lehára se ode mě zase očekával nějaký výkon. Možná to taky znáte, většinu mých zkouškových období (chápejte: celých semestrů), doplňují nakupovací záchvaty. Je fakt, že jsou možná ve zkouškovém trošku intenzivnější. Ale abych se dostala k věci! Minulý týden, jsem se usilovně snažila naučit se na Mezinárodní ekonomii, dopadlo to tak, že jsem měla čupr manikúru a objednávku bot a kalhot z Háemka. Asi vám nebudu vykládat o přehlednosti nebo nepřehlednosti stránek, ale ráda bych se s vámi podělila o svůj příběh.

Zdroj



Tak jo, ta přehlednost není nic moc. Jako jo, můžete si tam vyfiltrovat, že chcete jenom šaty a že je chcete krátký...no a pak scrollujete a scrollujete a scrollujete. Možná jsem slepá, ale nenašla jsem žádný filtr, kde můžete vybírat podle barvy, velikosti nebo seřadit podle ceny. Takže pokud je něco, po čem toužíte, úplně dole, možná si uscrollujete prsty. To jen na okraj k samotnému e-shopu.

Takže se snažím učit mezinárodní ekonomii, přesněji řečeno: snažím se dokopat k učení mezinárodní ekonomie. Najednou mi ale docvakne, že jsem ještě nezkoušela e-shop H&M. Takže se vrhám na scrollování. Nakonec jsem si vybrala jen boty a kalhoty.
Zdroj
A teď přichází kámen úrazu, v případě e-shopu H&M doba dodání. Na e-shopu totiž píšou, že vám zboží přijde do 2-4 dnů od potvrzení objednávky. Protože jsem v pátek 22. května věděla, že v pátek 29. května pojedu pryč, nebyla jsem ve stresu, protože objednávka byla potvrzena ještě ten den, co jsem jí odeslala. Logickou dedukcí jsem tedy přišla na to, že mi to přijde v úterý, maximálně ve čtvrtek. Objednávka přišla dneska, což by mi tak nevadilo, ale vadil mi přístup.
Zdroj
Potom, co mi přišlo potvrzení objednávky, se její stav hned změnil na odeslaná a objevilo se mi dokonce číslo zásilky, pod kterým můžu pohyb objednávky sledovat. Najednou byla středa a ve sledování balíku se nic nezměnilo, takže tam bylo jen, že DPD ví, že se bude něco takového doručovat. Načež jsem si všimla toho, že v adrese nemám vyplněno číslo popisné, jenomže to nikdo neřešil. Rozhodla jsem se tedy napsat email na  zákaznický servis e-shopu a sdělit jim číslo popisné. Za víc než 24 hodin mi přišla odpověď, že zásilka už odešla ze skladu v Polsku, a že číslo popisné bude předáno kurýrovi, aby si číslo doplnil přímo na balíčku. Možná jsem zpomalená, ale tenhle výrok jsem si přeložila jako: ,,Jo jasně, takže musí kontaktovat přímo kurýra (to je u mě ten, co doručuje zásilku), takže to nejspíš už má v autě, 27. je to u mě!" 

27. května se pořád nic nedělo, tak opět píšu na zákaznický servis, že přepravní společnost má pořád jen "informace k zásilce", bylo mi řečeno, že se balíček asi pozdržel v Polsku, nebo že to DPD prostě nefunguje. Což mi přišlo divný, vzhledem k tomu, že si měl kurýr (ten, co doručuje zásilku) dopsat ručně číslo popisné. Pak mi bylo řečeno, že mám kontaktovat přímo DPD a přislíbena mi sleva 10% + doprava zdarma na další nákup, ale k tomu se ještě dostanu. Takže jsem kontaktovala DPD a dostala jsem odpověď, že to opravdu nemaj rozbitý, ale H&M jim to ještě nepředalo, takže mám kontaktovat e-shop. No a na to už jsem neměla sílu, protože si mě předávali mezi sebou a nikdo nic neměl.
Takže čas vyčleněný na učení mezinárodní ekonomie jsem vyplýtvala na řešení nákupů v H&M e-shopu. Takže si jdu v pátek na zkoušku, uplně nepřipravená a ve starejch hadrech. Po zkoušce mi zvoní telefon, když ho zvedám, zjišťuju, že je to DPD, jehož zástupkyně se mě ptá na číslo popisný! Takže ta strašně ochotná slečna/paní, která předala kurýrovi číslo popisný, aby si ho zapsal přímo na balíček, mi lhala :D! Balík mám už doma. Trošku mě překvapilo, že mi to přišlo v igelitce, ale budiž. 

Teď se vrátím ještě k té slevě. Je od nich sice moc hezký, že jako kompenzaci mi daj slevu 10% a dopravu zdarma na příští nákup. Myslela jsem si, jak jsem jim to hrozně nandala, že mi teda dali slevu. Jako považuju to za velmi solidní jednání...ALE! Když se nově registrujete na e-shopu teď, získáte slevu 25% a skočí vám k ní i doprava zdarma. Člověk nemusí být moc zdatnej počtář, aby se dopídil toho, co je výhodnější. Takže jsem jim to tak moc nenandala :D.  Áááá tak jsem uvolnila napětí a vypsala se ze svýho zoufalství :D.

Jinak jako super nápad, H&M miluju a z e-shopu si určitě objednám znovu. Celá tahle situace by mě nerozhodila, kdyby byly 2 věci jinak:
1) Prodlužte si tam tu dobu dodání!
2) Nevymejšlejte si!

Co vy? Už jste nakupovaly v H&M online? Nebo dáváte přednost kamenným obchodům?


17 komentářů:

  1. Já mám radši kamanné obchody, nemám své míry dobře v oku, tak si radši oblečení zkouším :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/kosmeticke-peklo-nebo-nebe.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to tak dřív taky měla, ale teď mám to HMko tak prolezlý, že u všeho vím velikost :)

      Vymazat
  2. Do H&M chodím pomerne často, ale do kamennej predajne, e-shop ma nejako veľmi neláka, rada si veci vopred vyskúšam, nie všetko mi sadne, takže radšej v tomto smere neriskujem. No a ja mám zase nie veľmi dobrú skúsenosť s e-shopom Dermacol, raz mi dokonca sami od seba zrušili objednávku - len tak z ničoho nič, potom som im písala tak že systémová chyba, prídem do obchodu vyzdvihnúť si zásielku, ale nevedela som číslo, tak ja že meno stačí, šak už o tom isto vedia - no pani bola strašne ale príšerne neochotná, tak som si otvorila ústa že ich vinou si tento balíček preberám tak neskoro a ona že no to ste mali hned povedať, ale aj tak bola protivná a ešte vyzerala nahnevaná ani sa so mnou nebavila, no to kde sme akože. Ja som zákazník tak nech sa správa ako sa správať má, od tej doby u mňa značka klesla, radšej to špecializovanej predajne ani neleziem, Dmko stačí, tam tú protivnú pani nemusím trpieť. Možno mala len zlý deň ale skrátka toto sa nerobí a pri prvom nákupe mi dokonca ani tú písanú zľavu na prvý nákup nezobrazilo a ani nedovolilo vybrať si ju k nákupu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky pěkný no. Poslední dobou mi víc a víc přijde, že prodavačky bývají protivný, nepomůžou a tváří se, jakože je otravujem. Když jsem byla naposled v Sephoře a chtěla jsem si koupit štětce a chtěla jsem poradit, byly tam asi 4 prodavačky a všechny dělaly, že mě nevidí, tak jsem šla pryč.

      Vymazat
  3. Co se týče H&M, tak dávám přednost kamenným obchodům a absolutně je zbožňuji ♥. Asi můj nejoblíbenější obchod! :D
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já poslední dobou snad nechodím jinam... a když už jdu jinam, tak si stejně nic moc nevyberu :D

      Vymazat
  4. Zrovna nedávno jsem chtěla něco objednávat a nakonec jsem si to rozmyslela...asi intuice!:D
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. Jako já si asi objednám zase, ale nejdřív se přesvědčim, jestli to nemaj v kamenný prodejně, protože jsem byla fakt natěšená a celkem jsem si počkala. Snad tu dobu dodání vychytaj, protože na tom e-shopu je spousta věcí, co normálně nejsou :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak to je hnus. dlouhou dobu přemýšlím, že si u nich něco objednám, ale ne...zajdu radši do kamenné prodejny! :/
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad to nějak vychytaj. Maj tam spoustu věcí, co jsem v kamenných prodejnách neobjevila, ale to jednání mi vyloženě vadilo. Kdyby řekli narovinu, že to neposlali a já nemusela půl dne trávit zjišťováním, jestli to teda přivezou nebo ne, tak bych jim to snad i odpustila

      Vymazat
  7. Ráda jsem četla Tvůj blog.Vrátíš se k němu po prázdninách :) ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tento komentář mě moc potěšil. Nějak jsem toho měla nad hlavu, ale plánuju další články. Nejdřív jsem s tím chtěla seknout úplně, ale tohle už je druhé upozornění, které mě nakoplo psát dále :). Tento týden nebo příští něco nachystám :)

      Vymazat
    2. Super - jsem si říkala, další blog, který jsem objevila s křížkem po funuse. Rozhodně piš dál - tvé články o domácích katastrofách mě fakt pobavily!

      Vymazat
  8. z H&M eshopu som ešte nič neobjednávala, ale plánujem :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  9. S těmi nakupovacími záchvaty jsem se rozesmála, mám to stejné, a vypadá to tak, že z obchodního centra mířím na fakultu, a pak v aule rozložím všechny mé nové věci se slovy, tak holkyyy, co na to říkáte :D :D!!

    Mockrát jinak děkuji :)! Máš krásný čtivý blog, i já se stávám pravidelnou čtenářkou :)!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Pre mňa je pohodonejšie nakupovať cez eshop a tie botičky sú krásne :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...