pátek 16. října 2015

Jak poznat, že je potřeba zajít ke kadeřnici

Ahoj všichni,
 
Tak jsem si konečně vyhradila čas, abych vám po dlouhé době zase něco napsala. Měla jsem v plánu články, které jsem nastínila v posledním příspěvku. Pak jsem si ale řekla, že když je čas se zase vrátit, tak jedině vlasově.
 
Nedávno jsem také byla u kadeřnice, což mě přivedlo k myšlence, sepsat tento článek. Některé z nás totiž návštěvu "vlasových lékařů" dost často odkládají...Ano přiznávám: ,,Ahoj, jsem Markéta a návštěvu kadeřnice odkládám dokud mi neodpadávají konečky." Abych se ale dostala k samotnému článku. Rozhodla jsem se sepsat pár indikátorů, které vám řeknou, kdy je ten správný čas, protože ruku na srdce, která z nás dodržuje pravidelné zdravotní zástřihy?
1. ZNIČENÉ KONEČKY
Zničené konečky jsou indikátorem, kterého si všimne i úplný začátečník. Buď je máte rozdvojené nebo upálené.  Co se týče upálených konečků, mají to brunetky jednodušší. Teda jednodušší...jak se to vezme. Na tmavých vlasech se roztřepené a upálené konečky poznají daleko lépe. Jsou o něco světlejší a v případě "popálenin" je na konci vlasu taková bílá kulička nebo jak to říct. Blondýnky si naopak můžou s těma bílejma kuličkama ještě nějakou dobu vesele existovat. Taky se vám ale může stát, že se vám začnou konečky odlamovat. Proto když nacházíte v koupelně nebo na oblečení kraťoučké kousky vlasů, je třeba se nechat zajít ostříhat, aby se vám vlasy neničily dál.
 
2. CUCHÁNÍ VLASŮ
Obecně se nejvíce cuchají vlasy suché. Tohle trošku souvisí se zničenými konečky, protože v momentě, kdy je vlas mrtvý, je sušší, šupinatější a začínají se vám cuchat vlasy (napsala holka, která má vzadu na vlasech megadred). Asi nejtypičtějším příkladem jsou vlasy, které jsou mastné u hlavy - pokožka má potřebu produkovat více mazu do vysušených vlasů - a suché v délkách a u konečků. Pokud mám tenhle problém, nechávám si vlasy u kadeřnice "ozdravit". Bacha ale na komunikaci s kadeřnicí, protože po posledním ozdravení jsem se rozloučila s 5 centimetry, které teď sakra postrádám (dobrá zpráva ale je, že po ombré jsem z nejhoršího venku)
 
3. VLASY x ÚČES
Když začínáte pozorovat, že se vám nedaří dát vlasům jakýkoliv tvar a máte na hlavě, jak tomu říkám já "prostě vlasy", je třeba zajít ke kadeřnici. Tohle bych řekla, že je jedna z věcí, podle které poznáte dobrou kadeřnici. Když mi moje kadeřnice vytvoří nějaký účes, vydrží mi to i půl roku, i když mi vlasy vyrostou třeba o 5 centimetrů. Špatnou kadeřnici naopak poznáte podle toho, že vám ten účes vydrží maximálně do dalšího umytí. Neříkám, že si máte nechávat vlasy prostřihávat, sestřihávat a podobně, i já sama poměrně odpůrkyně prostřihávání. Když to ale kadeřnice udělá šikovně, z vlasové hmoty máte najednou lehčí, objemnější a zdravější sexy hřívu. Což platí asi nejvíc pro ty, komu se vlasy neničí.
 
4. MASKA NEBO KONDICIONÉR NA VÁS "NEFUNGUJÍ"
Možná to znáte, máte snad tu nejvýživnější vlasovou masku na světě. Když si umyjete vlasy, tak jsou sice krásné, lesklé a konečky vypadají  zaceleně. Tenhle stav ale vydrží do večera, těm šťastnějším do druhého dne. Když už na vás nezabírají ani masky, je opravdu čas zajít ke kadeřnici. Vlasy jsou v této fázi totiž opravdu křehoučké a tahle neplecha může postupovat výš a výš.
 
5.VLASY VÁM SCHNOU OD KONEČKŮ
Tohle je spíš můj osobní postřeh. Všimla jsem si, že když mám vlasy zničené, je jedno, jestli je to v létě u vody nebo v zimě doma ve sprše, a nechávám si je volně uschnout, schnou mi nejdříve konečky. Když jsem měla ombré, většinou jsem sundala z hlavy ručník s mokrou hlavou u kořínků a téměř suchými konečky. Tohle se dělo i přes to, že jsem používala hydratační a vyživující přípravky. Po návštěvě kadeřnice se to hodně zlepšilo. Nechci tady vytvářet konspirační teorie, ale taková moje malá osobní hypotéze je, že jak jsou vlasy u konečků vysušené, tak s tou vodou zacházejí prostě jinak než vlasy zdravé.


Máte ještě něco, podle čeho poznáte, že už je fakt čas?

9 komentářů:

  1. Konečne si späť ♡ u mňa len končeky rozstiepene alebo polamane :)) keďže mne vlasy rastú rýchlo a už ich mám po pás, asi sa dam ostrihať radikalnejsie po plecia :D

    OdpovědětVymazat
  2. Konečne si späť ♡ u mňa len končeky rozstiepene alebo polamane :)) keďže mne vlasy rastú rýchlo a už ich mám po pás, asi sa dam ostrihať radikalnejsie po plecia :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám toho teď opravdu hodně (škola, práce, diplomka), ale jsem ráda, že jsem si konečně čas našla. Tu délku ti závidím :), ale já bych to mít nemohla, s kvalitou toho porostu, co mám na hlavě by to nešlo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Keď som uvidela tvoj nový článok, nevedela som sa dočkať, až si ho prečítam, mám obrovskú radosť že si späť. No a k téme, nedávno som sa bola tak výraznejšie ostrihať, už ma tie moje dlho pestované vlasy otravovali, prišli mi už príliš dlhé a vrchol všetkého bolo, že mi partneri na tanečnom kurze doslova skubali vlasy, keďže boli proste pridlhé. Mávam obdobia, kedy si vlasy pestujem a potom také, kedy sa proste ostrihám, dala som dole ja neviem asi takých 3 - 5 centimetrov a cítim sa šťastná, vlasy sú ľahké, konečne si ich viem zase upravovať, stále sú dlhšie ako len po plecia, no ja sa cítim ako znovuzrodená, presne ako píšeš, nič už nefungovalo, ani masky, nič a cítila som, že vlasy mám ťažké a dokonca mi už aj dosť padali, teraz je to už ok. Podstrihávať sa chodievam vcelku pravidelne cca raz za 3 mesiace, ako kedy. A konečne som si dala opäť aj farebný šampón po takmer troch rokoch bez akejkoľvek farby.

    OdpovědětVymazat
  5. Týýjo, tak to já ani nevím, podle čeho soudím, že je na čase jít ke kadeřnici :D.. Vlasy se mi moc neničí, takže spíš jsem tak nějak zvyklá jít jednou za rok to vše zastřihnout. Většinou o pořádný kus :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja vůbec k holiči nechodím, doma mě stříhá mamka protože většinou chci mikádo a je zbytečné aby mě stříhala holička, když to umí i mamča.. Každopádně si myslím, že se dostanu do stádia, kdy prostě budu chodit ke kadeřnici pořád, jsem líná si dělat něco s vlasy sama :D

    OdpovědětVymazat
  7. Lovely post! I am new follower GFC and hope you can follow me too) xx

    OdpovědětVymazat
  8. awesome post dear :) lets follow for follow?
    would like to read you more.

    My blog


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...