sobota 2. srpna 2014

Kosmetický expresor na čištění pleti - Tweezerman

Zdravím Vás,
že jste se vyděsili kvůli tomu názvu? Já taky! Laicky řečeno se jedná o mačkátko na beďary :).
 Když jsem se o této špachtličce dozvěděla, nemohla jsem se dočkat, až si jí pořídím a vydala jsem se tedy do ulic velkoměsta, abych si jeden kousek pořídila.


  Jak se tomu říká ve světě odborníku, jsem nevěděla. Přišla jsem do Profimedu v OC Nový Smíchov s tím, že bych chtěla "takovou tu špachtli na beďary". Pan prodavač se na mě soucitně podíval a začal se mi trošku smát. Pak mi ale vyndal jednu "špachtli na beďary" za 250 Kč.  Pokud si nepotrpíte na značku Tweezerman jako já (závislej konzument vší komerce), seženete jí i levněji a povede se Vám to i dráž.
Hrozně jsem se těšila, až zahájím očistu, div jsem nezačala už v autobuse.
Co to je? Je to ocelová tyčinka / tyčka, která má na obou koncích očka - větší ploché očko, které je určené k vytlačování černých teček a menší očko, kterým se zbavíte pupínků "

Jak to funguje? Pokud najdete nevzhlednou černou tečku nebo pupínek, jenom vyberete vhodnou stranu, špachtle. Umístíte jí tak, aby byl pupínek uprostřed a zatalačíte. Musím říct, že když jsem byla poprvé "vymačkaná", zažila jsem takový pocit zadostiučinění, který se velmi přibližovat tomu po maturitě. Teď si trošku vymejšlim, ale vážně jsem byla moc spokojená, hlavně po tom, co jsem odstranila i záležitosti, u kterých jsem se smiřovala s tím, že je budu mít nejspíš až do konce života :D.
Tweezerman dříve dělal expresor s hranatou rukojetí, která mi vyhovovala tvarem i cenou 250 Kč. Nedávno ale přišel s novinkou, která má rukojeť kulatou s protiskluzovými drážkami a zřejmě díky této "inovativní modifikaci" stojí o 100 Kč více. Mám vyzkoušené obě varianty, designově se mi více líbí kulatá varianta. Lépe se mi ale pracuje s variantou hranatou.
 Když jsem o tom supr vynálezu vyprávěla kamarádce, uzemnila mě informací: ,,No vždyť to používaj kosmetičky!". Nevím jak vy, ale já na kosmetičku zásadně nekoukám, protože mám zavřené oči a relaxuju :D.
Závěrem chci jen říct, že opravdu vřele doporučuji hlavně, pokud Vás trápí černé tečky, protože při boji s nimi, je tento expresor (všimněte si, jak používám odborné názvy :D) opravdu super. Jediným mínusem se stává až to, když začnu být přehnaně horlivá a tlačím na špachtli, tedy promiňte na expresor, více než je zdrávo a očka mám pak nějakou chvíli obtisklá na obličeji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...