středa 26. listopadu 2014

Co jsem potřebovala, to jsem dostala k narozeninám - Sorry Ježíšku :)

Zdravím všechny,

v neděli mi bylo 23, a chtěla bych se s Vámi podělit o všechno, co jsem dostala :). Všechny dárky jak kdyby byly podle mého aktuálního wishlistu. Takže dneska spíš fotografická story.

Náramek Pandora je opravdu krásný, zatím mám jeden přívěšek (asijského slona pro štěstí), tady se Ježíšku můžeš inspirovat a pořídit mi další. P.S. máš ho zakroužkovanej v tom katalogu, co je v kuchyni.
L'Oréal Professionnel Série Expert Pro-Keratin Refill (šampon, kondicionér, maska) tak tady se někdo (sice na můj podnět) hodně trefil :D. Chtěla jsem tuhle řadu vyzkoušet už dlouho. Otestuju a čekejte recenzi. Zatím mám za sebou první mytí a musím říct, že super. Uvidíme co bude dál.
Paco Rabanne Lady Million EAU DE PARFUM  tady opět velká trefa, Lady Million mám už druhou a stejně jí pořád hrozně zbožňuju. Tentokrát jsem ale dostala větší (80ml) balení :).

Knížka o sushi - poslední dobou hodně často tvořím sushi a už mi pomalu začaly docházet nápady, takže můžu čerpat inspiraci. Celá rodina už má samozřejmě vybráno, co mám dělat dál, tak u toho nemusím ani přemýšlet :D.


Moje poslední sushení
Makronky - viděla jsem, znala jsem, nejedla jsem...vždycky jsem si myslela, že to bude hrozně přeslazený, umělohmotný...ochutnala jsem! Makronky jsou naprosto boží, už jsem si našla recept a budou mezi vánočním cukrovím :). Jinak byly pryč asi za 37 vteřin.
Květiny nesmí chybět:


Ze všeho jsem měla opravdu velikou radost, všichni se přesně trefili a mně teď nezbývá nic jiného, než přepsat dopis Ježíškovi. 

Jaké dárky dáváte/dostáváte nejraději Vy? A co si přejete od Ježíška?



1 komentář:

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...