středa 7. ledna 2015

Zimní INSTApost

Krásný večer,

v poslední době jsem po delší odmlce zase začala používat Instagram, na který jsem na nějakou dobu docela zanevřela. Objevila jsem totiž hashtagy, díky kterým můžou zkouknout fotky nejen vaši přátelé. Když jsem si dneska projížděla svoje příspěvky, zjistila jsem, že se mi tam objevilo docela dost příspěvků okolo Vánoc a nového roku, které je mi líto tajit.

Počasí bylo docela ošklivé a pochmurné, proto jsem měla potřebu ho kompenzovat nějakou výraznou barvou. Schytaly to tenisky Nike v zářivé růžové. Které jsem sehnala za 790,-, byly ve slevě a jednalo se o dětstkou velikost. Za tu cenu jsem se do nich musela nacpat, i kdybych musela krčit prsty (naštěstí nemusím, jsou mi dobře). Hned jsem se v nich vydala nakupovat.




Někdo nám chtěl udělat radost prosincovým sněhem...Jen tak aby se neřeklo kolem Silvestra trošku nasněžilo. Radost, kterou jsem měla ze sněhu, ještě podpořilo krásné počasí. 


Na vánočních ozdobách, kterými disponuje naše rodina, nejvíc miluju stříbrné třpytkované koule. Když jsem si pořídila lak na nehty Miss Sporty, hned jsem ho s nimi ladila a využila jsem koulí i pro fotku.


Moje silvestrovská tradice je: být nemocná. Neminulo mě to tedy ani tento Silvestr, který jsem z již zmíněných důvodů, strávila doma. Řekla jsem si, že alespoň něco dobrého uvařím. Silvestrovské menu: Hovězí flank steak s kukuřicí a americkým bramborem.
Samozřejmě bylo nutné se o steak podělit s kočičkou, která si moc pochutnala a posléze vytuhla na sedacím pytli.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...