pátek 20. března 2015

Chlapi to mají jednodušší...Nebo ne?

Dneska je krásný a pohodový den, takže tu pro vás mám trošku oddychový článek. Inspirací k napsání tohoto článku mi bylo pozorování mého bráchy v koupelně. Nebojte, nejsem žádná úchylačka, pouze ho občas sleduji při úpravě vlasů. Nedávno, když jsem ho viděla, jak si stajluje hlavu, mě napadlo, že to, jak se říká: ,,Chlapi to mají mnohem jednodušší než ženský." asi už dneska neplatí. Je pravda, že my se malujem, upravujeme si vlasy, vybíráme si pěkné hadříky. Někteří pánové to ale dělají taky, samozřejmě bez toho líčení. Takže abych rovnou odpověděla na otázku z názvu článku: ,,Chlapi to zas o tolik jednodušší nemaj! Alespoň tenhle ne."




Než vás do koupelny vezmu, musím vás obeznámit s několika fakty:
1) Můj účes není stejně důležitý jako ten bráchův.
2) Vlasové přípravky nekupuju pro sebe, ale "pro nás".
3) I když jeho účes vypadá stejně jako včera a předevčírem, neznamená to, že je spokojený.
4) Věta: ,,Máš ty vlasy tak, jako to máš vždycky.", je v rámci udržování dobrého sourozeneckého vztahu zapovězená. 
5) Vedle něj si standardně nalíčená a učesaná holka může připadat jako rozcuchaná šmudla.

Tak a teď už se vrhem do koupelny. Budu se snažit co nejvěrněji popsat jednotlivé kroky, které vedou ke vždy perfektnímu účesu. Bude to ale cesta náročná a postup tak precizní, že bych si dovolila tvrdit, že tento článek není pro slabší povahy :D. Takže pokud se na to necítíte, je čas přestat číst.

Fáze 1: ,,Mám si to umejt nebo ne?"
Náročná cesta začíná v momentě, kde je třeba učinit rozhodnutí ohledně toho, zda jsou vlasy ještě v pohodě nebo jestli by si zasloužily umýt. Pak přichází na řadu rozmluva s ostatními obyvateli našeho domu. Hodnotí se pro a proti, což by se sice mohlo přeskočit, protože většinou následuje povrchní styling, který vyvrcholí umytím vlasů. Takže se myje vždycky!

Fáze 2: Mytí vlasů
Pokud je k dispozici delší časový úsek, probíhá mytí klasicky ve sprše. Pokud je ale v časovém presu, nacpe si hlavu do umyvadla, které je sice dostatečně velké na mytí rukou a ostatní umyvadlové záležitosti, ale na hlavu nikoli. Dodnes nechápu, jak tam tu hlavu může nacpat. Samozřejmostí je umytí šamponem Elséve Fibralogy pro hustotu vlasů. Tady se objevuje něco, co mu nikdy neodpustím: Můj brácha má pěkné a husté vlasy, které si podle mého názoru vůbec nezaslouží! Ta s hustými a krásnými vlasy jsem měla být já!!! 

Fáze 3: Sušení
Schnutí vlasů má 2 varianty, nechat uschnout a vypadat skvěle nebo vyfoukat a vypadat skvěle. Chce to nějaký podklad! Většinou volí nějaký gel nebo pastu a občas sáhne i po solném spreji Beach Girl. Foukání vlasů proti směru růstu je u tohoto mladého muže samozřejmostí. Musím říct, že s tím fénem je na kluka opravdu zdatný a poradí si s ním i v kombinaci s placatým kartáčem na vlasy. Když jsou vlasy suché, je potřeba je nechat v požadovaném tvaru vychladnout a pak přejít k samotnému stylingu.

Fáze 4: Styling
Na úvodní fotce jste mohly vidět nejběžnější stylingové přípravky, které ke stylingu používá. Na vyfoukaný podklad téměř vždy následuje MŮJ stylingový pudr Got2be. Ten je nasypán do vlasů a zkušeně zapracován ručníkem. Následně probíhá jeden z nejsložitějších kroků fáze 4, jedná se o modelaci účesu, která probíhá stylingovou pastou, gumou, gelem... Když je výsledek perfektní, stačí jen zafixovat lakem na vlasy.

Fáze 5: Závěrečné hodnocení
Moje nejméně oblíbená fáze, zde se zapojuji i já. Jelikož je věta: ,,Máš to stejně jako vždycky." je prostě tabu, musím vymýšlet nové a nové lichotky, abych podpořila jeho dobrý dojem ze skvěle odvedené práce. Takže lichotím a následně se snažím nacpat do koupelny, protože bych se také ráda upravila, i když to není tak důležité. Tato fáze má 2 východiska, s účesem je spokojen a já si mohu oddychnout a věnovat se té "podřadné" osobě, která ze zrcadla kouká na mě. Ale někdy se to prostě nepovede, lichotky přestanou pomáhat a následuje ostřejší rozhovor, kdy já jsem v pozici policejního vyjednavače a on týpka, co chce vyskočit z okna:
Brácha: ,,Markéto! Tak co? Jak vypadám?"
Já: ,,Jo, máš to pěkný (+zdůraznění něčeho, čím je účes výjimečný), líbí se mi, jak to máš udělaný dozadu."
Brácha: ,,Pěkný jo? Ty sis asi nevšimla, jak mi to tady trčí, tady to mám připláclý a tohle je prostě hrozný!"
Já: (Víc lichotek!!!) ,,Ale nene, vypadáš fakt dobře! Já bych ti to řekla...Fakt se mi moc líbí, jak sis to načesal, máš to hezky objemný. (Prostě to má jako vždycky!)
Brácha: (hysterický smích) Jo, jasný...to nevidíš, že vypadá jak deb*l?

Pokud ho přesvědčím, vše je v pohodě a může se jít, pokud ale ne, nastává opět fáze 1...No a dál to znáte :D.


Znáte také nějakého pána, který si na svůj účes nebo oblečení dosti potrpí?

11 komentářů:

  1. :D :D :D :D :D no to máš teda doma radosť :) ešte že my nič také neriešime :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a pak když chci vědět, jak vypadám já, tak mi řekne, že normálně a tim to končí :D

      Vymazat
  2. Teď jen otázka zda bys mu opravdu řekla, že vypadá hrozně. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to určitě :D. Výroky typu: ,,Vypadáš jak Lloyd z Blbý a ještě blbější!" nebo ,,Jdi si umejt hlavu ty mastňáku." jsou u nás docela běžný :D

      Vymazat
  3. :D Větu: ,,Máš ty vlasy tak, jako to máš vždycky." u nás praktikuji na přítele, když někam chvátáme, tak jsem ráda, že ji nepoužívám sama! Jinak u nás není problém s přípravky, ale právě s výsledným účesem - s hřehenem v ruce tráví hodně času! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak vítej do klubu, oni jsou fakt kolikrát horší než my :D Ale stejně maj ty vlasy pořád stejný !!! :D

      Vymazat
  4. Ten váš rozhovor :D
    Víc lichotek!! :DDD

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsem teda nečekala...no, je to ten stereotyp, že se o sebe kluci tolik nestaraj...ale jak vidím, tak to tak vždycky není :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já takovejch kluků kolem sebe moc nemám, když se ale nějakej takovej najde, tak to stojí za to :D

      Vymazat
  6. Pokud je k dispozici delší časový úsek, probíhá mytí klasicky ve sprše. Pokud je ale v časovém presu, nacpe si hlavu do umyvadla, které je sice dostatečně velké na mytí rukou a ostatní umyvadlové záležitosti, best ecommerce website design company , best ecommerce development company , ecommerce app development company , ecommerce development company india , ecommerce website development company india , ecommerce website designing company in india , ecommerce web development company india , ecommerce web design company india , ecommerce website development company in chennai ale na hlavu nikoli. Dodnes nechápu, jak tam tu hlavu může nacpat. Samozřejmostí je umytí šamponem Elséve Fibralogy pro hustotu vlasů. Tady se objevuje něco, co mu nikdy neodpustím: Můj brácha má pěkné a husté vlasy, které si podle mého názoru vůbec nezaslouží! Ta s hustými a krásnými vlasy jsem měla být já

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...