pondělí 14. července 2014

HAIR WRAP (turban na vlasy)

Přeji krásný večer,

svoji první recenzi jsem se rozhodla věnovat vychytávce, kterou jsem si na doporučení nedávno pořídila...
Na internetu ho najdete pod názvy: Hair Wrap, Magický ručník nebo turban na vlasy. Já osobně ho nazývám "turban" a "divnej ručník". 
Jedná se o takový zvláštní ručník, vypadá jako větší kapuce.
Ručník a extra dárek v podobě hřebenu zdarma


Tu kapuci si po umytí vlasů nasadíte na hlavu, zamotáte a za poutko připnete na knoflík dozadu..

Ručník je vyroben z mikrovlákna a výrobce uvádí, že právě díky tomuto materiálu pojme mnohem více vlhkosti než běžné ručníky. To mi tedy moc nepřijde, před nasazením si  totiž musím vždy alespoň trochu vysušit vlasy normálním ručníkem, jinak je turban hned mokrý (připisuji to rozměru 46cm x 60cm x 23cm - logicky větší ručník do sebe natáhne více vody).
 Zázraky v podobě bleskurychle suchých vlasů asi nečekejte, ale pokud si umyjete vlasy a nechce se Vám hned "stajlovat", tenhle ručník oceníte.

Měla jsem to "štěstí", že jsem k ručníku dostala jako dárek (zcela zdarma) decentně řečeno velmi nešikovný hřeben (na 1. fotce), takže se jednalo o dražší verzi, jinak ho na internetu seženete za cenu v rozmezí 30-80 Kč. 

Ráda ho používám hlavně proto, že jsem zvyklá posedávat nebo něco dělat s klasickým turbanem z velkého ručníku a jsem u toho shrbená jako Quasimodo (Zvoník u Matky Boží) a to mi kolikrát nepříjemně tahalo vlasy, jak byl ručník mokrý a těžký.

 Před přítelem se v něm sice snažím nechodit, protože člověk vypadá s prominutím jako blbeček. Od svého bráchy jsem se zase neubránila poznámkám typu: ,,Tak co? Jak se pod tim turbanem daří Voldemortovi?"



Vyzkoušela ho už nějaká dlouhovláska? 
Docela by mě zajímalo, jak si s ním poradila, protože pro mé (kousek pod ramena) vlasy se mi zdá akorát.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...