středa 16. července 2014

Panthenol Dr. Müller

Krásný letní večer,

Netajím se tím, že pravidelně pojídám různé doplňky stravy, které mají přispět ke zlepšení kvality, hustoty a růstu vlasů.  Tenhle svůj "fet" (jak říká můj brácha) sjíždím už asi 5 let a cítím, že jsem právě dospěla do stádia zkušeného "závisláka", mohu tedy zhodnotit účinky.

V začátcích jsem zobala něco lehčího, byl to Panthenol 40mg. Dr. Müller, brala jsem ho cca 1 rok.
Jedná se o malé oranžové želatinové kapsle, které se dobře polykají, pro junkie (závisláka) juniora asi ideální začátek.


Složení: Dexpanthenolum 40 mg a víc nic.


Cena: Balení po 30ti kapslích seženete do 100 Kč, balení 60ti kapslí do 150 Kč (doporučuju větší balení, jednak je cenově výhodnější a navíc po měsíci výsledky znát moc nebudou)

Co slibuje výrobce? Braní Panthenolu má pozitivně působit při poruchách růstu vlasů, ovlivnit růst a kvalitu vlasů, vyboostit lesk, zlepšit ohebnost vlasů, zamezit padání a nadměrnému maštění. Dále mají kapsle chránit vlasy před poškozením a dokonce zlepšit jejich odolnost vůči týrání fénem, žehličkou, barvou na vlasy a dalším pokusům, kterými své vlasy dobrovolně mučíme. Mimovlasovými účinky pak je příznivé působení při kožních problémech a podpora přirozené výživy kůže. 

Někteří z distributorů uvádí, že se má užívat při únavě a vyčerpání, ve volném překladu jsem to pochopila tak, že vás má zřejmě hodit do pohody, která je pro krásné vlasy důležitá.

Jak působil na mě? Musím říct, že Panthenol mi asi nejvíc zabral na pleť, která se mi vyčistila a zlepšily se mi suché fleky, které se mi v té době dělaly na pažích. U vlasů to nebyla žádná hitparáda, vyzdvihnout mohu akorát to, že mi už tolik nepadaly.

Hodnocení: Na pleť fajn, jestli Vám padají vlasy, tak bych o něm uvažovala, ale rozhodně nečekejte, že Vám vyraší nová bujná kštice. Panthenol bych nazvala doplňkem k doplňku stravy, protože naše vlasy přece jenom potřebují něco víc. Pozor na zlom, který u mě nastal v momentě, kdy jsem Panthenol vysadila. Pleť se vrátila do původního stavu a pak se ještě zhrošila. Vlasy začaly vypadávat.... To trvalo cca měsíc, pak jsem se znovu zregenerovala a začala pátrat po dalším zlepšováku. Ale o tom až přístě :).




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...