pondělí 14. července 2014

ÚVOD

Zdravím všechny, kteří se dostali na můj blog,

ten se bude zabývat především vlasy a vším, co se jich týká, proto taky název hairOCD.
 
O co vlastně jde? OCD = Obsessive-compulsive disorder je  Obsedantně kompulzivní porucha, kterou podle některých mých přátel a příbuzných zřejmě trpím (berte to s rezervou :).
Člověk, který trpí OCD, má nějakou obsesi, chcete-li posedlost, (v mém případě utkvělá představa, že mám řídké, krátké, nekvalitní vlasy). Aby člověk zahnal myšlenky týkající se obsese přichází tzv. kompulze, tedy opakovaná činnost, která je vykonávána, aby se dotyčný zbavil obsese nebo do jisté míry ztlumil impulsy, které k ní vedou (u mě je to patlání vylepšováků, olejíčků, pojídání doplňků stravy pro krásnější vlasy, zkrátka aplikace všeho, co má zaručeně pozitivně přispět ke zlepšení kvality a hustoty vlasů a nastartovat zázračně rychlý růst vlasů.)


Abych pravdu řekla, někdy se uchýlím i k radikálnějším řešením. Neminulo mě prohuštění a prodloužení vlasů, přílišné zkrácení nebo brutální prostříhání. Všechny tyto kroky vždy vedly jen k jedinému, a to ke zjištění, že dané řešení opravdu nebylo šťastné a je třeba ho napravit. No prostě kolotoč. (Ale o tom později...pravděpodobně v sekci pohromy nebo úlety.)

Na lepší a krásnější vlasy jsem za celou dobu vyzkoušela takových matlání, šamponů, doplňků stravy, prostě všech možných nejrůznějších dražších i levnějších preparátů, že cítím povinnost se o dojmy a zkušenosti podělit s ostatními "méně šťastnými", kterým nebylo dáno dlouhých a hustých vlasů.

V neposlední řadě by tento blog měl trochu ochránit, popřípadě zlepšit, duševní zdraví těch, kteří musí neustále poslouchat mé rádoby odborné a sálodlouhé monology o správné péči o vlasy, průměrné době růstu, vysněné délce a o různých vychytávkách a doplňcích stravy, které jsem objevila atd. adt. atd.











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...