neděle 20. července 2014

Pleťová maska FREEMAN - avokádo & oves

Zdravím Vás při tropickém nedělním večeru,

ten jsem se rozhodla zasvětit svojí první "nevlasové" recenzi. Nedávno jsem procházela drogerií Teta. Můj jediný cíl byla zelená jílovitá maska...jakákoliv. Moc jsem nevěnovala pozornost tomu, na jaký druh pleti bude maska určená nebo o jakou se jedná značku. Šlo mi jen o to, aby byla jílovitá a zelená (chápejte, prostě EMERIKN STAJL). A tak jsem našla:
Facial clay mask - avocado  & oatmeal (Freeman)


Pořídila jsem si rovnou plné balení o 150 ml, které mě vyšlo na 159 Kč. Jinak jsou v drogerii k dispozici malé pytlíčky (15 ml), které jsou snad na jedno použití a stojí do 40 Kč.

Maska čistí póry do hloubky a měla by je i uvolnit. Odstraňuje přebytečnou mastnotu, nečistoty stahuje póry a zpevňuje pleť.
Mezi účinné látky v masce patří: avokádový olej, kaolín, ovesná mouka a vitamín E.

Maska se rovnoměrně nanáší na vyčištěný obličej (popřípadě dekolt), nechá se zaschnout a poté se oplachuje vlažnou vodou.

Jedná se o poměrně mazlavou a hustou masku, takže abych vypadala správně americky, musím si jí dát docela dost. Pro pořádně americko-filmový look, jsem si chtěla dát na oči okurky, ty ale padly na okurkovou limonádu :).

Po malé chviličce začnete cítit, jak maska na místech, kde je nanesená ve slabší vrstvě, usychá. Postupně začíná praskat a drolit se. Když kompletně uschne, je čas na mytí.
 Maska je na obličeji příjemná, ale po chvilce mě začíná trošku pálit a cítím pnutí. Docela dobře se umývá...nebo jsem se jen se setkala s maskami, co se úmývaly fakt špatně. Mizí po ní zarudnutí a opravdu dobře čistí a stahuje póry. Pleť je po smytí moc příjemná na dotek, na pohled je taky moc hezká...Ale ale....

Počáteční skvělý pocit z jemné a vyhlazené pleti vystřídalo nepříjemné pnutí, které doprovázel pocit, že když se usměju, musí mi kůže na obličeji prasknout. Pleť se mi zdála až přesušená.

 Na obalu masky není uvedeno, pro jaký typ pleti je určená. Předpokládala jsem, že když obsahuje avokádo, které je samo o sobě mastné, bude spíše určená pro ty sušší z nás. Opak byl ale pravdou. Na internetu jsem se dočetla, že je určená pro normální až mastnou pleť. Tedy se úplně nehodí pro moji "suchou až vyschlou" pokožku".



Takže pro sušenky ne, ne ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...