čtvrtek 17. července 2014

Vlasová katastrova 10. místo: Sundání kamarádčiných vlasů svépomocí

Zdravím, 

 přidávám jednu z čerstvějších vlasových katastrof, na místě 10. se umístilo:

Zahuštění vlasů kamarádčinými sundanými vlasy... to by nebylo ještě nic tak hrozného, kdyby nenastalo:
10. Sundání kamarádčiných vlasů doma s pomocí odlakovače a kombinaček...

Kamarádka mi nabídla sundané vlasy k prohuštění (krásné, nezničené akorát na ní moc krátké), zmobilizovala jsem tedy kamarádku/kadeřnici kvůli nandání, které tentokrát trvalo cca 3 hodiny.

Ale to bych nebyla já, abych už od prvního dne nošení nevedla sálodlouhé úvahy nad tím, jestli mi ty prodloužené vlasy neničí mé vlastní. Abych to zkrátila, po měsíci jsem si řekla: ,,Tak co...ona to dělá taky nějakejma kleštěma a má na to nějakou vodu, co smrdí jako odlakovač."

Ty z Vás, které si nechávají prodlužovat a pak ODBORNĚ sundavat vlasy, si zřejmě budou klepat na čelo, ale já to prostě a jednoduše nemohla vydržet.

Drcení spojů a následné sundavání vlasů pomocí profesionálních nástrojů (kombinaček a odlakovače) mi trvalo zhruba 5 hodin, musela jsem si totiž dávat malé pauzy, protože po cca 10ti sundaných pramenech jsem cítila, že mi začíná solidně hrabat, hysterický smích, když mi něco nešlo, přecházel v zoufalý splín, ten pak v agresi. Tu agresi podpořilo zejména to, že jsem se téměř při každém pramenu několikrát praštila kombinačkami do hlavy.

Po 5ti hodinách mačkání, drcení a máchání v odlakovači, jsem měla svoji bujnou hřívu v pokoji na koberci. Další část kadeří, tentokrát vlastních, jsem měla v dlani.



Pocit vítězství a svobody, když byly vlasy dole, vystřídala děsná frustrace, kdy jsem smutně zírala na svůj myší ocásek, který mi po tomto experimentu zbyl. Nutno říct, že částečně se jednalo jenom o můj pocit. Předtím jsem skoro neobejmula rukou vlastní culík, na to si člověk rychle zvykne.

Na závěr jedno malé doporučení, pokud si chcete sundavat prodloužené vlasy žehličkou, nedělejte to, jinak se dočkáte rozpatlaného keratinu po celé délce vlasů. Jestli se přece jenom rozhodnete toto riziko podstoupit, na odstranění opět doporučuji odlakovač z drogerie DM Ebelin.

Celý žebříček vlasových katastrof můžete zkouknout zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...